Subject: Maaparanduse ehitusloa väljastamise teavitus
From: "Reigo Roos" <[email-masked]>
To: "KeA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 09:44:13 +0200

Tere

Teatame, et Maa- ja Ruumiamet on 10.02.2025. a otsusega nr 6.1-3/6720 andnud 
Riigimetsa Majandamise Keskusele (registrikood 70004459) maaparanduse 
ehitusloa Lääne maakonnas Lääne-Nigula vallas Enivere, Putkaste ja Rannajõe 
külades asuva maaparandussüsteemi ehitise Rannamõisa (maaparandussüsteemi 
kood/ehitise kood 5110650020040/001) rekonstrueerimiseks Inseneribüroo Urmas 
Nugin OÜ (registrikood 10696600) poolt koostatud projekti „Rannamõisa 
metsaparandusobjekti rekonstrueerimise projekt“, versioon V03.2, töö nr 
2023007 (toimiku nimi Rannamõisa REK 2022) alusel.

Olite ehitusloa andmise menetlusse kaasatud Maa- ja Ruumiameti 27.01.2025. a 
kirjaga nr 6.1-3/40689-3.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR). 
Teenuse number 2500040 
(https://portaal.agri.ee/avalik/#/teenus/255354/pma-te-mp-ehitusluba/detailvaade).

Lugupidamisega

	Reigo Roos
peaspetsialist I maaparanduse osakond
+372 5475 0234

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Ehte 9, Haapsalu

From: Reigo Roos
Sent: Monday, January 27, 2025 9:41 AM
To: KeA Info <[email-masked]>; [email-masked]' 
<[email-masked]>; [email-masked]' <[email-masked]>; 
[email-masked]' <[email-masked]>; [email-masked]' 
<[email-masked]>
Subject: Maaparanduse ehitusloa andmise otsuse eelnõu esitamine 
kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks

	Reigo Roos
peaspetsialist I maaparanduse osakond
+372 5475 0234

Maa- ja Ruumiamet
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.maaruum.ee <http://www.maaruum.ee/>

Ehte 9, Haapsalu